domingo, 5 de abril de 2009

Veritats

Fa molt mal sapiguer les veritats sobre la teva vida, pero més mal fa quan te n'enteres per tercers del que en realitat passa, ja poques vegades son les que conten amb tu, sempre la ultima opcio o si a vegades creus que ets la primera te n'adones que no, pero aixo per sort no em passa a jo, o si?, no ho diré perque se que si passa aixo no es per culpa d'ells sino meva. Em passo molt temps aprenent a tocar cançons per a baix i cregueu que no, ocupa molt de temps. Ara estic amb una canço que m'està produint bastants problemes, que es la de Brag, exaggerate & lie de Pennywise, m'està produint bastans problemes perque les tabulatures que trobo no em serveixen per a res i l'hauré de treure a oida. Bueno aixo es tot.

No hay comentarios:

Publicar un comentario