domingo, 5 de abril de 2009

SINCE 1992!

1992, l'any dels Jocs Olimpics, un any que van passar moltes coses, i des d'aleshores encara n'hi han passat! M'enrecordo que quan vaig tindre que començar a anar a escola a parvulari, allò va ser un fart de llàgrimes de tots els nens que erem a clase, ningú volia marchar... També em recordo de a parvularis també una morrada que em vaig fer amb un bordillo de una escala em vaig deixar el nas allí, desprès ja a primaria, uns yonkis al pati de l'escola una nit de reunió de pares nosaltres tirant-los-hi pedres per a que marxessin, i ens van tindre que ficar a dintre per ''seguretat''. A Alcarràs ja, m'enrecordo de totes les pilotes que se'm van petar/enmarcar/perdre durant la meva estancia a l'escola vella. Just despres ja va vindre l'institut, un lloc que a principi molave.. pero que ara odio..i el que ens queda encara!

AIXO ES TOT

No hay comentarios:

Publicar un comentario