domingo, 5 de abril de 2009

Barcelona Here We GO!

HEY!

Si!, s'apropa la fi de curs, i amb aquest motiu ja un s'ha de començar a plantejar el seu futur estudiantil/laboral, jo ja ho tinc clar, una anyet o dos de FP, i BARCELONA! El titol de l'entrada no tindria que ser Barcelona Here We GO sino Microfusa Here We GO! Perquè el temps que estaré a Barcelona serà a l'escola de producció musical Microfusa ( si tot surt bé serà així). Això em servirà per a dues coses, una que serà fer el que més m'agrada que es poguer dedicarme completament a la música i una altra es poder deixar tota l'etapa de Lleida enrere (no vol dir que vulgui oblidar-me dels amics) vol dir que m'oblidaré de l'adolescencia per a pasar a ser una mica mes independent i puguer fer tot el que sempre vaig voler fer: viatjar, anar a la platja/montanya, anar a concerts i sobretot disfrutar-los, i tambè poder oblidar tots els mals moments que he i em viscut els meus amics i jo durant tot aquest temps, oblidar els mals moments, quedar-se amb els bons, riure amb les anècdotes que ens han passat, tirar endavant i sobretot continuar éssent amics durant molt de temps.

Alguns dels meus amics, potser no durarán per a sempre, pero espero que si no es així duri tot el temps possible, i els amics que possiblement semprè ho serem doncs que toca? divertir-nos i disfrutar de la vida! 

Com deia, després de la FP aniré a Barcelona. On espero adaptarme bé i fer nous i bons amics en qui puga confiar, i sobretot que siguin Punkers! ja que així si que s'hi estará bé! També espero treurem el títol de Tècnic de So especialitzat i començar a treballar a un estudi de grabació i qui sap si montarme'n un jo. I alli puguer grabar a gent nova, i gent mes ''veterana''. Bueno això ja es tot!

Fins un altra (ARA DINTRE DE POC ESCRIURE UNA ALTRA ENTRADA)

No hay comentarios:

Publicar un comentario